søndag 29. august 2010

Gårsdagens tekstilfunn. :)

Jeg var som tidligere nevnt på digert loppis igår! Hele tre rom med masser av vintageklær og retrostoffer er jo noe man bare kan drømme om. Jeg fant mye fint, ikke så allverdens mye jeg virkelig falt for, men det gjør ingenting. Tror mange av dem fint kan brukes i lappetepper og puter og slikt! Min favoritt er det blomstrete i gult og rosa, og det med bilene på er jo bare råstilig! :) Gleder meg til å vaske dem, sortere dem og sette meg ned å pønske ut syprosjekter nå! :)

4 kommentarer:

  1. Åh! Nye stoffer = gudd feeling! Synes det var mange kjekke, spesielt det nederste. Like it!

    SvarSlett
  2. Ja, det nederste blir bare finere og finere synes jeg! Og skriker om å bli gardiner. ;)

    SvarSlett
  3. Heldige HELDIGE deg!!! Det var fine stoff!!!

    Her skal 2 loppisser besøkes idag... spennende å se om det blir noe fangst... kribler i magen..

    SvarSlett