søndag 21. november 2010

Juleskjenk.

juleskjenk

juleskjenk2

juleskjenk3

Til påske i år kjøpte jeg en vase og noen fine grener i blomsterbutikken. Vi malte og limte bilder på påskeegg, og hang dem opp sammen med stoffkaniner på grenene. Da våren nærmet seg ble de samme grenene pyntet med fugler. Nå har fuglene gått i dvale, og grenene har blitt pyntet med søt stoffpynt fra Maileg og annen julepynt i lilla og sølv. Det er ikke så ofte jeg tar bilder av stua vår, merker jeg. Jeg har liksom mine farvorittrom (les: barnerommene) i hjemmet vårt som jeg stadig tar bilder av, mens de andre rommene blir litt glemt. Vi har ikke store plassen å boltre oss på (66 kvm), så jeg burde jo egentlig være flinkere til å ta bilder av de andre rommene også. Nå har dere hvertfall fått en sniktitt av det ene hjørnet av stua vår. Der har vi en skjenk som rommer mye rart, den retroinspirerte, grønne lampa mi som har fulgt meg siden jeg fikk mitt første hjem og bildehyllene med den flotteste barnekunst. Sent igår kveld malte jeg tallerkenhylla jeg fikk av en venninne mintgrønn. Den skal forhåpentligvis komme opp over kjøkkenbordet før dagen er omme, så snart kommer det nok litt kjøkkenbilder også!

Fin søndag til alle og enhver!

3 kommentarer:

  1. Sååå fint!!
    blir helt i stemninga :)
    Veronika

    SvarSlett
  2. kjempe fin jo! Stili assa! :)

    SvarSlett
  3. En vidunderlig sjenk! Så mye god pynt og historie. Det er så hyggelig når du forteller.
    Gleder meg til å se flere bilder av stedet der du bor.

    Ha fortsatt en god søndagskveld, venn.

    SvarSlett