søndag 14. november 2010

Farsdag!

farsdag

Det har vært ganske travelt i Sheneligansheimen de siste dagene, så forbredelsene til farsdagen har liksom ikke vært av de helt store. Heldigvis er eldstemann veldig glad i å tegne (mon tro om han slekter på noen?), så mannen i huset fikk et veldig fint, orangt ark med verdens søteste kruseduller på til morgenen idag. Gave måtte han jo selvsagt også få, selv om jeg tror det er den rareste farsdagsgaven jeg noen gang har gitt bort. Det lyste nok ganske langt igjennom at det var mor som ønsket seg gaven, men jeg håper nå hvertfall den kan være med på å skape noen trivelige kvelder etterhvert som vinteren setter inn for alvor.

Takk til Sheneligansmannen som støtter i tykt og tynt. Som er en kløpper på bleieskift, tacolagning og kosedøden. Som er verdens beste illustrasjonskumpan, og som jeg elsker så høyt! Hjerte på deg!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til pappan i huset:)
    Hvor han du kjøpt den fine der?

    SvarSlett
  2. Så fin lysting :-) Må spørre jeg og, hvor har du fått tak i den?

    SvarSlett
  3. Den er kjøpt på Norway Design/Papirgalleriet ved siden av Saga Kino i Oslo. :) Hadde tre forskjellige, så var utrolig vanskelig å velge! :)

    SvarSlett