fredag 19. november 2010

Julemodus.

julekulerill

Nå nærmer det seg 1. desember med stormskritt og jeg har laget ny header for anledningen. Jeg har også begynt å pusle med litt flere julekort og litt juleplakater. Forhåpentligvis blir de lagt ut i Eplabutikken om ikke så lenge. :)

I helgen må jeg virkelig sette i gang med pakkekalenderen til gutta har jeg funnet ut! Jeg har (som vanlig) tatt meg godt med vann over hodet, så vi får se om jeg får rodd meg i havn! Ha en riktig fin helg, alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei du!
    Først av alt, så fint innlegg under her! Det er gøy å bli mer kjent med personen bak bloggen. Namaste og Andregasellen var mine første følgere her i Blogglandia, og deres hyggelige og oppmuntrende tilbakemeldinger gjorde det så utrolig givende å blogge! For man blir faktisk grådig glad for hvert eneste besøk og kommentar og følger, og jeg blir jo helt oppriktig rørt over hvor greie folk er. Namaste er forresten grådig grei live også, jeg har nemlig hatt henne på helgebesøk! Det kan anbefales av flere grunner, blant annet lærte hun meg å hekle tøfler. Vi rakk bare en, og den andre ser ikke fullt så bra ut som når tett oppfølging og rødvin var en sentral del av prosessen... ;)

    Fin lørdagskveld til deg!

    SvarSlett