tirsdag 20. juli 2010

Shopping i Kristiansand!


En av de tingene jeg gledet meg mest til under sørlandsferien var å stikke innom den utrolig søte butikken 2 i spann. De har en kjempefin nettbutikk, så det sa seg jo selv at den fysiske butikken måtte være minst like fin. Ettersom bilen allerede var proppfull av to ukers bagasje til liten og stor ble det ikke noe storshopping, men jeg sugde inn inspirasjon og siklet på alt det fine de hadde der. Minstemann fikk en liten heklet elefantrangle fra Sebra, og jeg fikk kjøpt noe grønt noe jeg trenger til et fremtidig prosjekt jeg har på lur. ;) I en annen liten interiørsjappe fant jeg noen lange plastskjeer fra Rice i knalle farger som passer perfekt når mor og far koser seg med en liten O´boytår til kvelds! Eldstemann var så fascinert av sjiraffene i dyreparken at han fikk en liten miniatyr med seg hjem. :) Den er dessuten helt ypperlig for mine fotoknipseøvelser!

2 kommentarer:

  1. Det er alltid plass å finne i bilen vettu , når man har kjøpt seg mange fine ting ;) Vi damer er flinke til å organisere det ;) hi hi . Liker veldig godt skjeene , fine farger . Blir spennende å se hva du skal bruke det grønne til !

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  2. Det er helt sant. ;) Man klarer alltid å finne plass hvis man bare vil nok. ;) Jeg gleder meg også! Håper det blir fint! ;)

    Ha en knall dag du også! Klem!

    SvarSlett