onsdag 7. juli 2010

Grønt er skjønt!

Finnes det noe bedre enn sommerferie på det blide sørland? I think not. Eldstemann har blitt riktig så glad i grønt i det siste. Han er ofte ikke helt fornøyd før han får ha den grønne smokken i munnen og får kose litt med den "grønne kosen" som egentlig er beige. ;) Han er så kry der han løper rundt i de nye, knallgrønne Adidas-skoene sine. Igår var vi en tur i Lillesand og sjekket ut den kjempeflotte utstillingen til våre medskyldige i YellowSnow, Kristian og Stephanie. Været var flott, kreativiteten blomstret, min kjære og jeg delte verden største is og det krydde av små, søte interiørbutikker. Eldstemann fikk nye, grønne gummistøvler og ny grønn lue fra Katvig som knapt fikk komme av før han sluknet før kvelden. Herlig dag med andre ord! :)

3 kommentarer:

  1. Så deilig med feire! :) Kos dere masse! Her blir det ikke ferie på meg før om halvannen uke. Gutta har ferie nå da, så de koser seg hjemme mens jeg går på jobb - er det noe rettferdig da? ^^ hehe..
    Skal se det blir litt sørlandsferie på oss også - i alle fall en tur til Dyreparken :D
    Og syinga har du fått skikkelig dreisen på, ser jeg. Nå vil jeg snart dra frem min symaskin også. Snart. Snart. Snart ;)
    Klem Ü

    SvarSlett
  2. Hehe, nei, det er ikke rettferdig! Men 1,5 uke går heldigvis fort! Vi skal også i dyreparken, kanskje vi sees. ;)

    Hehe, vel, er noen skakke sømmer her og der, men det er vel kanskje litt av sjarmen? Gleder meg til å se resultatet når du finner frem din. :)

    Kos dere masse i ferien! :) Klemklem!

    SvarSlett
  3. Takk for stemmen din :) Ja, det går heldigvis fort! :) Og det skal bli deeeeilig med ferie :D

    Ja, det er litt av sjarmen - sånn er det her også :P hihi...

    SvarSlett