søndag 25. juli 2010

I heart Ikea.

På torsdag kom jeg meg endelig på IKEA. Det har jeg hatt planer om lenge, så det var jammen på tide. Planen var å få kjøpt inn rammer både til den kommende give-away´en, utstillingen vi drømmer om og litt kunst her hjemme. I barneavdelingen hadde de fått inn kjempesøte matvarer i stoff til lekekjøkkenet til gutta, og noen tekstiler fikk jeg også med meg. :) Planen er å lage et lappeteppe til stua som kan matche de kule Marimekkoserviettene mine, og jeg gleder meg til å finne frem symaskinen. Håper den fremdeles er i godt humør og er snill med meg!

3 kommentarer:

  1. Må ha ungått barneavd, for slike "matvarer" har jeg ikke sett.
    De var jo kjempefine.

    Hilsen Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. WHAT???? Det er jo akkurat sånn mat jeg er på jakt etter til frøkna mi!!! Hadde tenkt å sy selv, men skjønner at jeg ikke har tolmodighet til å prøve meg på noe sånt. Da blir det ikea tur på meg i løpet av uka, ja!

    SvarSlett
  3. Hihi, ja, var de ikke fine? :) Tror de er helt nye! Løp og kjøp! :)

    SvarSlett