onsdag 28. juli 2010

GIVE-AWAY!



Jippi! 1000 treff på telleren! Det betyr give-away! Og det foregår som følger:

Vil du være med i trekningen om premiene må du:

- Skrive en kommentar under dette innlegget - 1 lodd
- Skrive en kommentar under dette innlegget + bli følger av bloggen - 2 lodd (Er du allerede følger får du selvfølgelig et lodd!)
- Skrive en kommentar under dette innlegget, bli følger av bloggen + linke til give-awayen min fra din blogg - 3 lodd (Bruk det øverste bildet.)

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar. :) Har du ikke blogg selv, så skriv mailadressen din i kommentaren i tilfelle du vinner!

Premiene er:

1. premie: Egendesignet print på khadipapir. Ferdig innrammet og signert. ;)
Dessuten har jeg to trøstepremier: en heldig vinner får 2 stk. pyntedingser med perler på. Fine til å pynte opp dørhåndtaket, juletreet eller speilet i bilen. ;) En annen heldig vinner får et par øredobber laget av søte treknapper. :)

Trekningen skjer på min bursdag 8. august. :)

Lykke til!

40 kommentarer:

  1. Så gøy :) Du er kjempeflink! Ah - skulle hatt programmene "mine" jeg også - jeg føler alt jeg kan bare sklir unna :/ hehe.. Men så kan jeg jo vinne en fin print hos deg i mellomtiden *krysser fingrene* :) Tar tre lodd jeg - skal fikse linkinga senere i dag :D Håper dere fortsatt koser dere med sommeren Ü
    Klem

    SvarSlett
  2. Får 2 lodd jeg da :) Er så mange fine bilder her så.

    Pia

    SvarSlett
  3. Høres ut som en herlig giveaway:-D I´m in:-)

    SvarSlett
  4. Gleder meg allerede ;)
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)

    SvarSlett
  5. Hei! alltid moro å finne nye fine blogger! Tre lodd på meg :-)

    SvarSlett
  6. Jeg er med for ett lodd :)

    SvarSlett
  7. Jeg er med!:) 1 lodd..
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med i den fine giveawayen din og tar 3 lodd.
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/giveaway-hos-sheneligans.html

    Klem fra Hilde

    P.S. Det er en konkurranse hos meg også om du vil prøve vinnerlykken!

    SvarSlett
  9. Hei.
    så nydelig give away. jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  10. Flotte premier, jeg er med! 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Så fine premier, og kjempefin blogg du har! Takk for søt kommentar inne hos meg, legger meg sporenstreks til som følger hos deg :-D (og tar vel da to lodd...)

    SvarSlett
  12. Stas med giveaway! Jeg tar 3 lodd! :)

    SvarSlett
  13. Heisann!

    Så fine premier. :) Jeg blir gjerne med i trekningen! Har laget innlegg i giveawaybloggen. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  14. Hvor er de fine 2 lodd herfra.. :D

    /Joan fra Danmark

    SvarSlett
  15. Fine premier! Jeg blir gjerne med - tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  16. Så herlige ting! Jeg blir med og prøver meg med 3 lodd. :)

    SvarSlett
  17. Hei
    Jeg tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  18. Hei, så fint mønster! Jeg tar gjerne 2 lodd - og ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  19. Så koselig blogg du har :D
    Vil gjerne være med i trekningen med tre lodd.
    Ha en fin kveld/natt
    /myr

    SvarSlett
  20. Denne bloggen likte jeg!
    3 lodd på meg sånn helt på tampen:)
    I'll be back!

    SvarSlett
  21. Jeg er med, og tar ett lodd.
    Gratulerer på forskudd med bursdagen.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Du har en kreativ blogg. Jeg har blitt følger.

    2 lodd.

    Hilsen Fama

    min maiL: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  23. Jeg vil også være med!! 2 gratis lodd?? Tusen takk.
    Jeg finner vel ut hvordan jeg blir tilhenger av bloggen din.
    Adressen min er iallefall: elinsak@fotball.com.
    Masse lykke til Renate. Du er kjempe flink.
    Klem Elin

    SvarSlett
  24. 3 lodd til meg :) koselig blogg!

    SvarSlett
  25. tar 3 lodd jeg! :) fin side du har!!

    SvarSlett
  26. Hei, jeg vil være med, ett lodd til meg :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  27. 1 lodd på meg :-) God helg...

    SvarSlett
  28. Gratulerer med så mange besøkende!

    Så nydelige premier du har laget. Jeg blir selvsagt med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  29. 1 lodd på meg! Utrolig fine premier, og en fin blogg! Håper jeg har lykken!

    ania.ng@live.no =)

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye! Jeg har veldig lyst til å bli med, og er også følger - så da blir det 2 lodd på meg. :-)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  31. Heisann! Dette var en ny og spennende blogg for meg, datt tilfeldigvis innom på en bloggsurferunde. Kanskje rekker jeg akurat å henge meg på give-away'en også? :o)

    SvarSlett
  32. Tar gjerne 3 lodd på denne kjempeflotte premien og innviterer deg samtidig til å delta på min giveaway.

    Ønsker deg en strålende søndags kveld :)

    klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlett
  33. Tusen takk for kjempegod respons alle sammen! :) Dere er så søte!

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne være med, tar 2 lodd takk!!

    Klem T♥

    SvarSlett