fredag 30. juli 2010

Sheneligans gjør stunt.

Det hele begynte med at jeg tenkte å lage et innlegg om bruken av pyntedingser. Som mange vet har jeg gående en give-away, og en av trøstepremiene er disse pyntedingsene med perler på. 

 Jeg synes det er moro å finne stadig nye bruksområder til disse pyntedingsene. Den opprinnelige idéen var å pynte dørhåndtaket på rommet til eldstemann med dem. Det er for tiden prydet med en fisk fra Blafre. Så kom jeg på at jeg kunne henge dem på påsketreet vårt, som egentlig har blitt et vår og sommertre etterhvert. Etterhvert kom jeg på at de sikkert kunne fungere utmerket som bokmerker eller pynt i bilen. Den er jo så vanvittig svart og kjedelig inni. 

Så eskalerte idéen og jeg kom på at jeg skulle gjøre et stunt ut av det hele. Disse pyntedingsene kunne jo bli morsomme visittkort kom jeg på, og kunne henges rundt i byen slik at de som fant dem kunne plukke dem ned fra trær og sykkelstativ og ta dem med seg. Selve stuntet med å legge dem ut over hele byen får vente til en annen dag, men jeg synes det var moro å teste det litt ut idag. Over er noen bilder jeg knipset underveis. :)

Og helt til slutt! Ikke glem å melde dere på give-away´en! Den finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar