søndag 16. januar 2011

Burdeburde.

sorthylle

sorthylle2

Denne helgen har vært en skikkelig burdeburde-helg. Jeg hadde store planer, og en hel del som skulle gjøres. Dessverre ble vi liggende rett ut med kraftig forkjølelse hele gjengen, så veldig mye krefter igjen til burdeburde ble det ikke. Igår kveld "tvang" jeg meg selv likevel til å male tallerkenhylla vår sort, og jeg angrer ikke et sekund! Fikk hengt den opp samme kveld, og det gjorde seg virkelig i den "nye" (spise)stua vår. Litt tom fremdeles, men innhold kommer litt etter litt.

Ha en riktig fin søndagskveld, alle mann, og måtte dere få en riktig god uke! :)


I had such big plans for this weekend. Unfortunately, we all got sick and didn´t have much strength left for housework. I managed to paint the plate holder black, though, and it fitted perfectly into our new livingroom. :)

8 kommentarer:

  1. Typisk at man blirsyk akkurat når man har masse planer.
    Hylla ble kuuul!

    God søndagskveld til dere, og god bedring!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Den ble skikkelig fin i sort :D
    God bedring til dere alle :)
    Ha en finfin kveld!

    klem!
    Amalie

    SvarSlett
  3. Hyllen ble veldig fin:)Likte kaffeboksen din:)
    God bedring:)

    SvarSlett
  4. Hylla ble kul som svart den! God bedring da;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Ja, noen ganger blir det bare sånn. Håper dere blir fort friske alle mann! Kjedelig å være syk. Jeg lurer litt på telefonen fra innlegget under. Er den spraylakkert/malt, eller kjøpt sånn? Smågutta våre har en sånn på rommet sitt, den kunne godt hatt en sprekere farge enn grå!

    Klem

    SvarSlett
  6. Livet er ikkje bare burde-burde, veit du;-) Håpar dokke blir fort friske igjen! Eg har fri idag etter jobbehelg, så nå må huset "måkast"..! Fint å få orden igjen etter at mann og barn har kost seg(og ikkje rydda så veeeeldig mykje...)!

    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg vet ikke om noen som får svart til å bli så lekkert som du! Det blir helt perfekt hos deg! WOW!

    SvarSlett
  8. Jeg DIGGER bloggen din! Følger fort som fillern! :)

    SvarSlett