tirsdag 28. juni 2011

Skatter fra Danmark.

danmark3

danmark


danmark2

danmark4

I helgen har guttene, mormor og jeg vært på tur til Danmark. Vi har besøkt Karibisk badeland, plasket dagen lang, kjørt stor båt og kost oss masse! I Danmark har de en helt fantastisk butikk ved navn Tiger som rommer utrolig mye spennende for stor og liten. Kul toalettkost, gryteunderlag og morsom tape med frosker og gullfisk måtte bli med hjem. Den røde lampa fant jeg i en matbutikk og kostet den nette sum av 90 kroner, alldeles ikke verst, synes nå jeg! :) Lilla Gubben er en presang til lille plutte fra mormor, og vekker gode minner hos mor.

Ha en fortsatt fin uke!

The boys, their grandma and I visited Denmark this weekend. We had lots of fun in a Caribbean inspired water theme park, and brought these treasure home in our suitcase.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen!
    Alt er så flott her altså! Blir imponert hver gang jeg er innom.
    Du, jeg har lyst til å male gule detaljer på ting her hjemme, men er usikker på hvilke gulfarge som er den rette.. Hvilke gulfarge har du gått for? Vil du dele koden? :)

    SvarSlett