torsdag 17. juni 2010

Prosjekt Fuglekasse og retrostoffer fra Kina!

Idag var jeg og handlet maling til magnetveggen vi skal male i helgen. Hadde egentlig sett meg ut en guloransje farge som kunne matche tapetet fra Ferm Living, men den kunne de visstnok ikke lage i den malingen jeg ville ha. Jeg tuslet derfor hjemover med en boks lys lilla under vogna istedet. Tror nok det blir like så fint, dessuten var det akkurat den fargen jeg trengte for å endelig komme i gang med fuglekassa jeg skal lage. Den fikk derfor første strøk idag, og i løpet av helgen håper jeg den også får et lag tapet, og et strøk med oransje på taket. :) 


Ikke nok med det, igår lå det en pakkelapp i postkassa mi, og i dag fikk jeg hentet en pakke full av finfine retrostoffer som hadde reist helt fra Kina for å bli del i lappeteppet mitt. Symaskina skal virkelig få kjørt seg i helgen, håper jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar