mandag 21. juni 2010

Skjønne sommerdager!

Igår var en slik fin "spise is og lese interiørblader på terrassen"-dag. Jeg elsker sånne dager! Akkurat passe varmt, stille i lufta, nydelige skyformasjoner på himmelen, og en liten, sovende hjerteknuser i vogna. Igår var han iført den herlige lua si fra Lilleba i soya. Den er så god og myk, akkurat som han selv! Bilen og vannkanna til eldstemann kunne nok trengt en dusj, for de har fått et lag med pollenstøv over seg. Kanskje jeg skal sette ham i "arbeid" (les: lek med vann) en av de neste dagene, det hadde han nok likt. :) Ellers har den finfine potta mi med sommerfuglene på blåst ned og knust i ruskeværet sist helg. Dumt, for jeg likte den så godt, og akkurat nå var den fyllt med selvplukkede blomster jeg kjøpte av nabojentene for 20 kroner. Jaja, uansett håper jeg vi får flere sånne dager i vente, de er ubetalelige!

2 kommentarer:

  1. Det er deilig med sånne dager. Nå skal jeg øyeblikkelig snart ta på meg shorts og bikini og ut å luke litt (les: rive opp alt) i blomsterbeddene våre.
    Ha en finfin uke! Ü
    Eli

    SvarSlett
  2. Ja, kan ikke være sur og lei på sånne dager! :) Så flink du er! Vedder på at det blir snasent i beddene! Kos deg masse! Klem fra meg!

    (PS: Veldig fint navn du har. ;))

    SvarSlett