mandag 30. april 2012

Reiseillustrasjon.



På skolen har vi den siste tida hatt om reiseillustrasjon. Oppgaven gikk ut på å lage tre oppslag til et magasin eller lignende, og disse oppslagene skulle omhandle en reise. Jeg har valgt å reise med den lokale bussen her vi bor, og har valgt ut tre holdeplasser jeg har gjort litt research om. Jeg fant mye spennende historisk informasjon, og valgte å mikse det med slik stedet er nå. Noe av researchen var å reise rundt og ta bilder, og gjenoppdage stedene jeg har valgt ut. Det er jo ofte slik at man skal noe sted når man tar bussen, og man tenker jo stort sett ikke på hva alle stoppestedene man passerer skjuler av uoppdagede skatter. Hva med å gå av på en "fremmed" holdeplass neste gang? Man kan kan finne mye spennende hvis man bare leter godt nok. :)


(For de som lurer: Mesteparten av teksten er tulletekst. ;))

2 kommentarer:

  1. Artig prosjekt, men jeg lurte litt på den teksten ja:)
    Fikk meg forresten til å tenke på oppdagelsesreisen vi hadde på Adamstuen i fjor,
    det var jammen spennende;)

    Ha ei fortsatt god uke kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett