søndag 22. mai 2011

Samleren.

samling

samling2

Oppussingen, eller finpussingen om du vil, av soverommet glimter med sitt fravær. Vi mangler en bit tapet, så da har det ikke blitt gjort ennå. Men jeg samler. En ting her og en ting der. Og håper at snart, snart skal vi sette igang og gjøre det ferdig. Idag har det i det minste fått seg en real rydding og vask. Vi er en av de mange (?) som bruker soverommet litt som et lite lager. Det bare blir sånn, på en måte. Så da var det godt å få ryddet litt, og jeg så mitt snitt til å ommøblere litt i samme slengen.

På den gamle kommoden jeg arvet etter mine besteforeldre ligger samlingen min. En bartepute fra Freaky Fleece, et putetrekk fra Envelop, en morsom bok, den lekre, rosa tapeten fra Retrovilla. Søte illustrasjoner fra Julia Pott, og en flik med retrotekstil. Jeg synes den lille samlingen egentlig er fin nok i seg selv. Selv om været i Oslo har vært grått idag, og bildene derfor blir deretter.

Fin søndag til dere alle! Dere er satt pris på, vit det! :)

7 kommentarer:

  1. Trønderbart og nyyyydelige tapeten! :D

    SvarSlett
  2. Den barteputen må jo bare være verdens stiligste pute!

    Vi bruker faktisk, sjokkerende nok, ikke soverommet som "lager", men det er muligens fordi jeg har et atelier/hobbyrom som har fått æren av å ta i mot lagerting;-) Nå i vår har jeg faktisk sortert og ryddet heftig der inne. Herlig:-)

    SvarSlett
  3. oi oi oi for en digg tapet ! Det var saker !
    Fant deg inne hos Stine - så nå legger jeg deg til hos meg :)

    fin søndag videre.

    SvarSlett
  4. Skjønner akkurat hva du mener med at soverommet blir et lager. Her er vi 4 stykker på 69 kvm og både jeg og gubben er vell litt askeladder ;)

    Fineste tapeten jeg har sett på lenge...sukk...

    Takk for de flotte plakatene som har kommet frem. Nå må vi finne noen rammer. Akkurat det bruker å ta litt tid her hos oss ;)Jeg og gubben tok ut en plakat hver. Her er det diktatur!! Unga får ikke si noe! Joda, eller neida...bare passet ikke sånn denne gangen...Min favoritt er og blir isene med forskjellige ansiktsuttrykk. Fantastisk!

    Fin ny uke te dæ! Klæm

    SvarSlett
  5. Tapenen var nydelig *dåne*
    Jeg lider under samme skjebne og kan innrømme at vårt soverom også brukes som lager, serligt om jeg venter besøk, haha.

    Jeg har give away hos meg nå ;) vil du bli med, så kanskje du vinner enda en ting å lagre på soverommet, haha :)

    Klem Silje

    SvarSlett
  6. Nydeleg lita samling! Herlege fargar! Må le av barteputa di, den var fin:-)

    Fin vekestart til deg!

    SvarSlett