mandag 16. mai 2011

Pappdyr og festdag.

pappdyr

Jeg har ikke vært så veldig kreativ illustrasjonsmessig i det siste. Egentlig har jeg vel ikke vært så veldig kreativ i det hele tatt. Andre ting opptar tankene mine for tiden, men idag følte jeg meg så inspirert at jeg satte meg ned og laget dette lille rådyret. Det tok ikke så allverdens med tid, men er en liten forsmak på en bok jeg ruger på. Må si jeg fikk mersmak etter å ha puslet litt med dette! Det var utrolig gøy, og det å være kreativ gir så mye energi! Føler dere andre det også sånn? :)

Rådyret er laget i Illustrator og printet ut på vanlig papir. Så er de forskjellige delene limt på papp, klippet ut og satt sammen! Dada! Pappdyr i 3D! Me like.

Vil forresten ønske dere alle en riktig god dag imorgen! Vi håper været holder seg fint, og at det blir en heidundrandes festdag for store og små! Vi har øvd oss litt med barnehagetog, pølser og kaker idag, det var stor stas. Hipp hurra!

I haven´t been that creative lately. I´ve got a lot of things on my mind, but today I sat down and made this little deer. I made it in Illustrator, and with a little paper, glue and cardboard it turned 3D!

Tomorrow we´re going to celebrate the Norwegian Constitution Day. We hope the weather is nice, and look forward to eating lots of icecream and waving our flags!

7 kommentarer:

  1. Goooosj, for en søting!! :D

    SvarSlett
  2. Åherreminhatt så fiiiiin!!! Den boka skal jeg kjøpe, LETT!

    SvarSlett
  3. Kjempefin!!! Ja, man får energi av å være kreativ. Jeg kjenner det ihvertfall også slik. Ha en fin dag i morgen:-)

    SvarSlett
  4. Såå fin!!! Helt herlig, og med en superfin farge!!

    En rktig fin 17. mai til dere også :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  5. Kjempekult rådyr! Så utrolig flink du er. Jeg kan absolutt ikke tegne, og skal jeg prøve å tegne ei ku, ligner det i beste fall på en sau. ;)
    Å være kreativ gir virkelig mersmak ja, kan skrive under på den!

    SvarSlett
  6. Nydelig! Herlig - bare sette seg ned og lage et lite rådyr, liksom! Synes du er kreativ! God 17.mai!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  7. SØT!
    Det rådyret nei dådyret nei (eg kan ikkje forskjellen...) var kjempenusselig!
    Spanande med idear som ligg å ruger:)

    Ja, eg også får energi av å vera kreativ, det er noko eg må gjera.
    Ellers hoper det seg opp:)

    Gleder meg til å sjå fortsettelsen!:)

    SvarSlett