fredag 24. september 2010

Dymomoro.

Etter å ha siklet på diverse dymoinnlegg på flerfoldige blogger i lang tid fikk jeg endelig kjøpt meg min egen dymomaskin idag! Den måtte selvfølgelig prøves! Jeg gikk vel kanskje litt amokk kan man si, ettersom til og med agurken vi skulle ha til middag ble merket. Dessuten fikk fjernkontrollen vi -alltid- leter etter en liten notis på seg, og skattekista til eldstemann ble pyntet med et meget flittig brukt uttrykk her i heimen. Og for de som lurer; Filip er fabelaktig og Isak er awesome! Fin fredag, og en fortsatt god helg, til dere alle! :)

Andre dymobloggere:

Ta en titt innom og bli inspirert! :)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig tøft!! Go helg til deg også. Klem :)

    SvarSlett
  2. Du det var jo særdeles smart! Fikk jeg lyst på dymomaskin nå? JAJEGTRORDET!

    Ha en fortreffelig lørdag:)

    SvarSlett
  3. Hei dymobloggaren! Gøy med slike ord her og der - alltid kjekt med humor i interiøret!

    Sjekk http://froydind.be/ for dei fine boksane frå butikken eg var på igår! Der finn du utsalsstader i norge òg! Knallfine - eg hadde problemer med å velge ut ein, derfor kjøpte eg ingen.. Må nok tilbake dit eingong uansett:-)

    Ha ei fin helg vidare!

    SvarSlett