lørdag 12. november 2011

Hverdagshelter.

I selvfokusprosjektet på skola har jeg fokusert på retro minimalisme. Jeg valgte å prøve meg på filmlaging i del 3 av prosjektet. Hvordan kunne man fortelle en historie ved hjelp av minst mulig detaljer? Jeg har laget filmen til ære for alle dere flinke mammaer og pappaer der ute! ;) Det er første gangen jeg lager film, så den er deretter, men håper dere liker den! Check ut out! NB! Lyd må til! :) Filmen ligger også her.


This is my first shot at making an animated film. I made this for a school project and my focuspoint was retro minimalism. I´ve dedicated this movie to all the parents that have spent their share of nights up with little babies. ;)

2 kommentarer:

  1. herlig film,
    herlig musikk til:)
    flinke deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempekul :D Liker at du forteller så mye uten å bruke så mye effekter og tid - illustrasjonene dine er geniale :D
    Klem

    SvarSlett