mandag 24. oktober 2011

Mye på G.

stue_teppe2
stue_teppe

I det siste har jeg fått kjenne på den travle siden ved å være illustratør. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker det! Det er virkelig herlig å få lov til å være kreativ og skape ting på heltid. På skolen har vi nå et kundeoppdrag for selveste NRK Super! Det er spennende, det! Vi har i tillegg et selvutviklingsprosjekt som går gjennom hele semesteret. Jeg har fokusert på retro minimalisme, og kommer nok til å legge ut noen smakebiter her etterhvert. I neste del av prosjektet er planen å lage en film, og jeg har prøvd meg litt på animasjon de siste dagene. Jeg får det ikke så veldig godt til ennå, men det er utrolig moro å prøve seg på noe nytt jeg alldeles ikke kan!

I tillegg til utstillingen vår i Bergen, kan plakatene våre nå også kjøpes på den søte barnebutikken Småkryp i Kværnerbyen. Utrolig moro! Ta turen innom dersom dere er i nærheten, der finnes det mye fint!

Siden bloggen min får lide litt for tidspresset for tiden tenkte jeg hvertfall å hive ut noen bilder av stua vår slik den ser ut nuh. Nytt teppe til sofaen fra Åhlens, elsk! :)

4 kommentarer:

  1. Teppet var utroolig lekkert! Tror jeg må se om det finnes på "min" åhlens også! Ønsker deg en fin fin ukestart!

    SvarSlett
  2. Så spennende å høre om! Jeg har nettopp hatt kurs i illustrasjon, og syntes det er kjempe spennende! Gleder meg til fremtidige smakebiter altså!
    Elsker teppet btw, DET står på ønskelisten altså! ;) Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Elsker ugleputa! Kjøpt/lagd/til salgs? :)

    SvarSlett
  4. Så fint sofahjørne. Vi savner hjørnet og er allerede på ny sofajakt... 3 seter ble ingen slager for oss som liker å ligge i sofa.
    Tøff supermamma over også. Og veldig fin kalender. God adventstid til deg og dine.

    SvarSlett