torsdag 13. mai 2010

Trykksaker!

Det skal ikke stikkes under en stol at man ofte blir litt slapp i fisken når man har babypermisjon. Jeg er hvertfall skyldig i det overnevnte. Gleden var derfor stor da jeg endelig fikk litt piff til å illustrere. Årsaken var at det tikket inn en mail nylig fra Urban Outfitters der de fortalte meg at JEG kunne designe et vaskeekte fisheyekamera! Den sjansen skal jeg jammen ikke la gå fra meg.

Jeg tok derfor turen ned til KEM, kjøpte en boks trykksverte og en rulle, og tørket deretter støv av gamle trykkekunnskaper. Og så ble det monotrykking for alle penga! Jeg ble ganske fornøyd med det foreløpige resultatet, og ikke minst hadde jeg glemt hvor utrolig gøy det er! Litt klin riktignok, men vanvittig moro!

Det ferdige resultatet dukker nok opp på bloggen om ikke så altfor lenge, men frem til da skal dere få en sniktitt på trykkene. Kameraet som er med på bildet er selvfølgelig det helt nydelige fisheyekameraet mitt. Dere ser det ikke på disse bildene men det er både lyseblått og rosa, for ikke å snakke om de utrolig søte illustrasjonene! :)

Jeg har forresten fått et skikkelig spark bak nå, så jeg tenkte jeg skulle lage noen flere trykk fremover, og kanskje jeg etterhvert får laget de lenge planlagte lekebildene jeg har i hodet. Når de er laget skal jeg nemlig ut og fri om utstillingsplass i en lekebutikk like i nærheten! Oh glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar