søndag 14. mars 2010

Storebrors hule! :)

Denne helgen har herr og fru Høygravid vært riktig så effektive. Det må jo til når lillemann snart melder sin ankomst, men det er jo så gøy også. Vi har tapetsert en vegg i gangen, og foran denne veggen har lekekjøkkenet til gutta fått plass. Bilder kommer når de siste detaljene er på plass. Til da skal dere få ta en liten sniktitt på rommet til storebror.

Her har det nemlig kommet opp hyller og lampe idag. Hyllene ligner veldig på Kili-hyllene, men er faktisk kjøpt for en billigere penge på Søstrene Grene. Ettersom vi hadde igjen en del rester etter tapsetseringen pyntet jeg samtidig litt på hyllene også. De søte, heklede kosedyrene fra Sebra ble kjøpt på Rakkerungene på lørdag. En til hver av gutta boyz. :) Den fine epleboksen kjøpte jeg for en stund siden på Åhlens og lampen heter Årstid og er fra Ikea. Min favoritt vegglampe, tror jeg. Passer nesten til alt!

Filip har lenge hatt en tapetgiraff på veggen sin. Den er fra Inke og uansett hvor mange ganger jeg ser den, blir jeg aldri lei. Fine giraffen! Han har også et knall gult bord og et bilteppe fra Ikea. Den svarte vogna er fra Brio og blir fremdeles flittig brukt. Sengen er også fra Ikea, og er fyllt med myke puter fra Kid og Ferm Living. Dynetrekket er fra Roommate og sengeteppet er kjøpt på Sprell. Kontrastveggen er malt lyst turkis (S 0515-B80G).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar